Verhuur

Onze lokalen zijn uiterst geschikt voor jeugdverenigingen die op zoek zijn naar een verblijfplaats voor hun kamp of weekend.

Wat kunnen we je bieden?

• Onze lokalen hebben op de bovenverdieping 3 grote ruimtes, op het gelijkvloers zijn 2 grote ruimtes en een keuken. Er zijn geen bedden aanwezig.
  • Onze keuken bevat 3 fornuizen, frigo, afwasbak en klein keukenmateriaal voor 60 personen. Oven en microgolf is er niet aanwezig.
  • De sanitaire ruimtes zijn voorzien van 4 toiletten + 3 mannenpiscines, een  wasbak met 10 kranen, een doucheruimte met 5 douches en nog eens een enkele douche in een aparte ruimte.
  • We hebben een ruim speelterrein en zijn omringd door twee kleine bossen.

De lokalen zijn voorzien op een capaciteit van 60 personen. Er is kampvuur mogelijk.

Onze lokalen zijn gelegen net buiten de dorpskern van Donk, Herk-de-Stad.
Bakkers, slagers en dergelijke vind je op een 2-tal kilometer.

Meer gedetailleerde info vind je via de menu's 'Lokalen' en 'Ligging' in de menubalk links op deze pagina.

Wil je meer info over prijzen en beschikbare data, dan kan je mailen naar verhuur@scoutsengidsendonk.be